BRAND MANAGER στον Ασπρόπυργο
Job description
- Επιβλέπει και δίνει κατεύθυνση για όλα τα projects που αφορούν τα προϊόντα ευθύνης του/ης, με στόχο τη συνεχή βελτίωση και αναβάθμισή τους.
- Εκπονεί και υλοποιεί το ετήσιο πλάνο ενεργειών marketing για τα προϊόντα παγωτού ή γαλακτοκομικών σε συνεργασία με εξωτερικούς συνεργάτες και υπό την εποπτεία της Διεύθυνσης Marketing.
- Διαχειρίζεται, κατανέμει και ελέγχει το budget ενεργειών marketing των προϊόντων της εταιρείας σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Marketing.
- Συμμετέχει ενεργά στην ομάδα δημιουργίας νέων προϊόντων (NPD).
- Ερευνά και υποβάλει προτάσεις, καθώς και υλοποιεί αποφάσεις που αφορούν την επικοινωνία των προϊόντων παγωτού ή γαλακτοκομικών της εταιρείας σε συνεργασία με τις διαφημιστικές εταιρείες.
- Παρέχει πλήρη ενημέρωση για το σύνολο των προγραμμάτων marketing που αφορούν τα προϊόντα του/ης προς το τμήμα πωλήσεων παγωτού ή γαλακτοκομικών και σε όλους τους εμπλεκόμενους συνεργάτες.
- Συνεργάζεται με τις διαφημιστικές εταιρείες και με την υπόλοιπη ομάδα marketing, για να διεκπεραιώσει τις εργασίες δημιουργικού των προϊόντων παγωτού ή γαλακτοκομικών της εταιρείας.
- Αξιολογεί την αποτελεσματικότητα των ενεργειών marketing.
- Εκπονεί έρευνες και συλλέγει στοιχεία για τη δυναμική διείσδυση, καθώς και για τη μακροπρόθεσμη και βραχυπρόθεσμη ζήτηση των υπαρχόντων και των δυνητικών προϊόντων.
- Συλλέγει στοιχεία και υποβάλλει προτάσεις που αφορούν τα κανάλια διανομής μέσω των οποίων θα πωληθούν τα υπάρχοντα και δυνητικά προϊόντα, καθώς και για τις τιμές που θα διατεθούν προς πώληση.
- Διατηρεί στενή επαφή και συνεργάζεται δημιουργικά με τα τμήματα πωλήσεων.
- Επιβλέπει την ανάπτυξη των νέων προϊόντων παγωτού ή γαλακτοκομικών από τη φάση σύλληψης της ιδέας μέχρι και το λανσάρισμα του τελικού προϊόντος στην αγορά.
- Διεξάγει, συντονίζει, επιβλέπει και αναλύει έρευνες αγοράς που αφορούν συγκεκριμένες παραμέτρους marketing (αξιολόγηση νέων προϊόντων, αποτελεσματικότητα διαφημιστικών ενεργειών, ανάλυση ανταγωνισμού και μεριδίων αγοράς κλπ.), σε συνεργασία με εξειδικευμένους εξωτερικούς συνεργάτες.
- Συνεργάζεται με το Τμήμα Marketing / Sales Operations για τις ενέργειες promotion και trade marketing.
- Είναι υπεύθυνος/η για την παρακολούθηση και επίτευξη των οικονομικών στόχων της κατηγορίας του/ης.
Job requirements
Τυπικά & Ουσιαστικά προσόντα:
- Πτυχίο Marketing ή Management τριτοβάθμιας εκπαίδευσης
- Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών κατεύθυνσης Marketing ή Διαφήμισης – Επικοινωνίας θα εκτιμηθεί
- Εμπειρία σε εταιρεία FMCG τουλάχιστον 4 – 5 ετών σε αντίστοιχη θέση είναι προ απαιτούμενη
- Εξειδικευμένες γνώσεις για το σχεδιασμό και την υλοποίηση των πλάνων marketing & trade activities στον κλάδο των S/M είναι απαραίτητες
- Αποδεδειγμένη εμπειρία στη δημιουργία νέων προϊόντων (NPD) και παραγωγών προϊοντικών διαφημίσεων κρίνεται απαραίτητη
- Άριστη Γνώση Αγγλικών
- Γνώση χειρισμού SAP και στατιστικών εφαρμογών θα θεωρηθεί ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
- Πολύ καλές γνώσεις χειρισμού MS Office και ειδικότερα Excel είναι must
- Εμπειρία και δεξιότητες σε καταρτισμό budget, reporting και ανάλυσης στοιχείων μεριδίων αγοράς
- Στρατηγική και δημιουργική σκέψη, καθώς και ικανότητα καλής επικοινωνίας, αναπτύσσοντας το team work spirit
- Advance χειρισμός των social & new media
- Πιστοποιημένες γνώσεις και πρακτικές digital marketing
Πακέτο Αποδοχών
- Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
- Ισορροπία μεταξύ της προσωπικής και της εργασιακής ζωής
- Ιδιωτικό πρόγραμμα ασφάλισης
- Συνεχής εξέλιξη και εκπαίδευση